piątek, 23 marca 2012

zaproszenia.

Zaproszenia na zamówienie Mamy. Naaaawet mi się trochę podobają... ;)




Użyłam papierów I Lowe Scrap z kolekcji look@me i rise&shine. Zakochałam się w tych papierach od pierwszego wejrzenia - no i tak na nie patrzę do tej pory. Oglądam, spoglądam, zerkam i przeglądam, bo... szczerze mówiąc, wolę szycie niż klejenie kartek - siedzę nad papierami w nieskończoność i nie mogę nic wymodzić, a kiedy patrzę, jakie kartki potrafią stworzyć Kobiety na różne okazje, to w ogóle mi się odechciewa ;) ale tutaj akurat poszło dość sprawnie - jakimś cudem!

Jeśli chodzi o pracę z papierem - mam jeden cel, który postawiłam sobie za punkt honoru osiągnąć przed świętami - exploding box! wymyśliłam, że zostanie przeznaczony na prezent. Znalazłam przystępny nawet dla mnie kurs składania takiego pudełka i... zobaczymy. Będę informować o postępach :)

Pozdrawiam,
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz